AMALIA HOTEL I RESTAURACJA
Regulamin
Sklepu Internetowego
KUDOWA-ZDRÓJ
AMALIA HOTEL I RESTAURACJA
Regulamin sklepu internetowego
1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem www.hotelamalia.pl prowadzony jest przez AMALIA SPÓŁKA CYWILNA, z siedzibą w Zdrojowa 35, 57-350 Kudowa-Zdrój, NIP:8831881295, REGON: 540138134.
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz sprzedaży biletów wstępu na wydarzenia organizowane przez Sprzedawcę.
Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: amalia.kudowa@gmail.com oraz telefonicznie: +48531565903
2. Definicje
Sprzedawca – AMALIA SPÓŁKA CYWILNA
Kupujący – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu biletu.
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.hotelamalia.pl.
Bilet elektroniczny (e-bilet) – dokument w formie elektronicznej uprawniający do wstępu na wydarzenie.
3. Zasady korzystania ze sklepu
Zakupy w sklepie mogą być dokonywane po zapoznaniu się i zaakceptowaniu niniejszego regulaminu.
Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
4. Zawarcie umowy i płatności
Zawarcie umowy następuje w momencie potwierdzenia zakupu i dokonania płatności przez Kupującego.
Ceny biletów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (jeśli dotyczy).
Płatności realizowane są za pośrednictwem PayU.
5. Dostawa biletów
Po zaksięgowaniu płatności e-bilet wysyłany jest na adres e-mail podany przez Kupującego.
Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności danych w bilecie oraz do okazania go przy wejściu na wydarzenie (wydrukowanego lub w wersji elektronicznej).
6. Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Oznacza to, że po zakupie biletu Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
7. Reklamacje
Reklamacje dotyczące działania sklepu lub zakupionych biletów można składać drogą elektroniczną na adres amalia.kudowa@gmail.com
Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego, opis problemu oraz dowód zakupu.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych.
8. Odpowiedzialność
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości uczestnictwa w wydarzeniu z przyczyn leżących po stronie Kupującego.
W przypadku odwołania wydarzenia przez Organizatora Kupującemu przysługuje zwrot ceny biletu.
9. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Kupujących jest AMALIA SPÓŁKA CYWILNA.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia oraz zgodnie z polityką prywatności dostępną pod tym adresem.
10. Postanowienia końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, z zastrzeżeniem, że do umów zawartych przed zmianą stosuje się regulamin obowiązujący w chwili zawarcia umowy.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.